212/365 – Obvoz

31.8.2013 - Obvoz
Kiev 4, Jupiter 8M 50mm/2 pri f/8, 1/125s, Agfa APX100 pri ISO100

Danes sem ostal sam doma, bolan. Že skoraj cel teden sem prehlajen, tam nekje od torka, v zadnjih dveh dneh pa, namesto da bi se pozdravil, je prehlad eskaliral v bronhitis. Vem, ker ni prvič. Niti drugič ne. Ponavlja se mi, vedno isto. Najprej čisto navaden prehlad, potem bronhitis.

Ni fajn. Iz nosa in iz grla in iz pljuč prihajajo grozne stvari, naravnost grozne. Non stop kašljam, diham samo na pol. Konstantno imam po malem vročino. Noge me bolijo, švoh sem. Šel sem na kratek sprehod, samo do Krškega in nazaj, pa me je skoraj pobralo. Kot da bi šel najmanj na Lisco.

Staro mestno jedro je že čisto razkopano in bo tako menda še celo leto, če ne še več. Zanimivo pa je obnašanje voznikov. Ko pripeljejo do znaka, ki označuje prepoved za ves promet in smerne table, na kateri z velikimi črkami piše “obvoz”, najprej ustavijo in začnejo gledat okrog, ne vejo, kaj bi storili. Češ, da menda pa ja res ni cesta zaprta. Zakaj neki le bi bil obvoz? Potem speljejo naprej po zaprti ulici. Zaradi lokalnih prebivalcev so samo znaki, cesta ni fizično zagrajena. Ko pridejo tako daleč, da se v daljavi že vidi zapora in tisti del, ki je razkopan, še enkrat ustavijo in razmišljajo, kaj bi pa zdaj. Še vedno nimajo dovolj, peljejo naprej, kot da bo pa zdaj vseeno mogoče šlo. Pri gradbišču jim ne preostane drugega, kot da ustavijo in na ozki enosmerni ulici poskusijo obrnit in se odpeljat tja, od koder so prišli.

Pa tak ni eden ali dva. V parih minutah, ko sem hodil po tej ulici, sem videl tri. Ena že malo priletna ušminkana blondinka, en nagravžen dec srednjih let z velikim vampom in še neka stara baba. Podrt litoželezni stebriček na pločniku (ti so sicer zabetonirani vzdolž cele ulice) pa priča, da jih je bilo še več in da enemu celo ni uspelo obrnit brez poškodb javnega uličnega inventarja. Verjetno ne bodo nikoli vedeli, kako debilni so.

Povej, kaj te muči

