Razštelan fokus

Zorki kolikor je že lep in fajn in oh in sploh, je čisto neuporaben. Ker ne zna prav fokusirat. Ne vem, kaj je narobe. Objektiv in aparat sem nastavil, da se oznake na objektivu ujemajo z dejansko razdaljo ostrenja in slikici v iskalu se prav pokrijeta pri vseh razdaljah, ampak fotke so enostavno narobe izostrene. Fokus je konsistentno kakšen meter zadaj. Pri prvem filmu se mi ni zdelo, da bi bilo tako. Parkrat sem mislil, da sem sfalil fokus, drugače pa so bile fotke dobre. Drugi film je bil pa popolnoma uničen. Z njega sem dobil samo par kolikor toliko sprejemljivih fotk, pa še te niso čisto stoprocentne. Ne vem ali se je vmes med obema filmoma kaj zgodilo z aparatom ali je pri prvem slučajno ratalo več dobrih fotk.

Kakorkoli že, naredil sem še en tak kvazi laboratorijski test, da potrdim ugibanje, da je nekaj narobe. Testiral sem skupaj s fotrovim FED-om in Industar objektivom. Najprej Zorki z Jupitrom, potem Zorki z Industarjem, FED z Jupitrom in na koncu še FED z Industarjem. Zorkijeve fotke so bile vse ne glede na objektiv za kak meter napačno fokusirane (fokus zadaj), FED-ove fotke so bile pa vse v redu, prav tako z obema objektivoma. Tako da Jupiter je očitno dober, napaka je na aparatu. Sumim, da je iskalo malo zamaknjeno, ker že na pogled ne zgleda prav. Popraviti ne znam.

Skratka Zorki gre v omaro ali na polico, uporabljal bom pa njegov objektiv na FEDu, zaradi česar sem ga tudi nabavil.

Čofotanje v bazenu.
Čofotanje v bazenu.
Sprehod na Grmado.
Sprehod na Grmado.
Moja najljubša streha.
Moja najljubša streha.
Trava.
Na parih posnetkov je za porvrh še nekakšen light leak. Pri prvem in testnem filmu je bilo pa vse ok. Mogoče sem spet bil štorast pri razvijanju.

Povej, kaj te muči

