179/365 – Strele

29.7.2013 - Strele
Sony NEX-5, Sigma 19mm/2.8 pri f/4, 30s, ISO200

Tretji dan smo se spet imeli fajn. Vreme je bilo idealno za kopanje in popolnoma neprimerno za karkoli drugega (se pravi strašno vroče in sončno). Cel dan smo preživeli na plaži, karkoli drugega bi bilo idiotsko.

Zvečer pa so se mimo pripeljali neki oblaki, začelo je pihat in se bliskat, vmes je padlo celo nekaj kapelj dežja. Lovljenje strel je ena od najbolj frustrirajočih fotografskih zajebancij. Naciljaš v eno smer in se začne bliskat na drugi strani. Potem obrneš tja, pa se bliska spet drugje. Ko enkrat skapiraš vzorec, je pa itak že vse mimo. Tale je še najbližje temu, kar bi lahko imel za uspešen poskus.

2 thoughts on “179/365 – Strele

  1. tale je res super izpadla! hehe jaz se vsako nevihto spravljam, da bi poskusila z lovljenjem, pa kmalu ugotovim, da sem čisto premalo vztrajna za vse skupaj 🙂

  2. Ha, jaz sem glavni del nevihte zamudil, ker se mi ni dalo niti stativa postavljat, potem sem se končno spravil k stvari, pa nič dobil in vse pospravil nazaj. In medtem ko sem pospravljal, je spet začelo in sem zamudil nekaj lepih. Potem sem postavil nazaj in dobil tole. Potem je bilo pa že vse mimo in sem dobival samo take od zelo daleč. Tako da ja, treba je bit vnaprej pripravljen in vztrajen.

Povej, kaj te muči

