Tura št. 1: Na Lisco

Na Lisci sem bil že milijonkrat, pa še nikoli do zdaj s kolesom. Vedno se mi je zdel prevelik hrib, prestrm za mojo kondicijo. Ampak slej kot prej je moral priti na vrsto in kateri čas bi bil bolj pravi kot zdaj?

V knjigici je tura na Lisco prva po vrsti. Včasih se vprašam, zakaj bi sploh rabil nek vodnik, če pa lahko čisto lepo kolesariš kar tako na pamet, kamorkoli se ti zazdi. Ampak tale tura je najboljši odgovor na to vprašanje. Na Lisco gremo ponavadi po eni od dveh, treh poti, ali iz Sevnice (čez Krakovo ali čez Ledino) ali pa iz Brega. Kolesarski vodnik pa pelje iz Loke čez Lovrenc po cestah in poteh, ki jih sicer nikoli ne bi našel in skozi kraje, ki jih nikoli ne bi videl.

Kot rečeno, štart ture je v Loki pri Zidanem mostu. Jaz sem se tja pripeljal kar od doma (dobrih 25 ravninskih kilometrov za ogrevanje), tako da sem dejansko zadnji del ob Savi od Brega do Loke prevozil najprej. Ta del je lahek, skoraj raven ob Savi, v Loki pa se cesta takoj postavi pokonci proti Radežu. Nadaljevanje pod slikicami:

Še zemljevid ture:

Tura št. 1: Na Lisco
Tura št. 1: Na Lisco, 30km, 830vm

Bikemap pravi, da je slabih 30km in nekaj čez 800 višinskih metrov. Mora držati. Jaz sem k temu dodal še kakih 25km v vsako stran ob Savi, tako da sem vsega skupaj naredil okoli 85km in nekaj čez 1000 metrov. Ni švoh.

Povej, kaj te muči

