Težave z Minolto

Moja stara Minolta je precej lep aparat in do zdaj je tudi lepo delala, pri zadnjem filmu pa se ji je malo zataknilo. Sredi filma se je tisti ploščici, ki pritiska na film, da leži naravnost, očitno nekako uspelo iztakniti iz ležišča in potem so bili vsi posnetki razen nekaj prvih izven fokusa. Še bolj čudno je to, da je bilo nekaj zadnjih posnetkov pa spet dokaj v redu. Ploščico sem potem popravil, ampak mi še zdaj ni jasno, kako je do napake sploh lahko prišlo. In kako naredit, da ne bo prišlo še enkrat.

Film je enak kot zadnjič, razvijal sem tudi po enakem postopku (filma sem razvijal skupaj), tako da ima iste probleme. Preveč razvit s prevelikim zrnom. Vem za drugič. Spodaj je nekaj kolikor toliko uspelih fotk, naslednjič pa upam, da bo boljše.

Aja, pa nek primeren makro objektiv za digitalizacijo negativov si moram dobit. Ker navaden objektiv prek makro obročkov nima dovolj ravnega polja ostrine, ampak je to rahlo ukrivljeno. Dovolj, da so robovi fotk čisto neostri. 😦

Povej, kaj te muči

