132/365 – Sigma

12.6.2013 - Sigma
Sony NEX-5, Sigma 19mm/2.8 pri f/2.8, 1/100s, ISO200

Naredil sem menjavo v postavi. Iz ekipe je šel Sony 16mm/2.8, za praktično isti denar je na njegovo pozicijo prišla Sigma 19mm/2.8. Menjava je skoraj ena za ena, ampak ne čisto. Sony je malo bolj širokokoten, malo manjši v dolžino in malo lepši na pogled, Sigma je pa (po testih) optično malo boljša. Slabost Sigme je tudi, da ima navoj za filtre premera 46mm, kar so hudo čudni gabariti. Za to dimenzijo nimam nobenega filtra niti adapterja. Tudi sončne zaslonke ni zraven. Verjetno bo treba kje poiskati obroček iz 49mm na 46mm.

Vseeno se mi zdi, da sem naredil dober posel. Šestnajstko sem precej redko uporabljal. Prvič, ker mi je preširoka (ne maram preveč širokega kota) in drugič, ker je kvaliteta slike relativno švoh. Devetnajst milimetrov bo za veliko zadev ravno prav, razlika v velikost pa tudi ni ravno velika, v gramih pa sploh ne. Kar se izgleda tiče, je še najbolj opazna razlika v prednost Sonyju, ki je enostavno bolje, lepše in bolj čvrsto narejen, in iz boljših materialov, medtem ko je Sigma pač kos grde črne plastike.

Se mi zdi, da bo nekaj časa tale objektiv kar permanentno prilepljen na aparat. Bom hitro videl, kako se obnese, ampak prvi vtis je več kot dober.

Kar se familiarnih dogodkov tiče, danes smo imeli skupinski posvet pri zobozdravniku. Padla je odločitev, da od danes naprej nehamo uničevati zobe s cukranimi pijačami in ostalimi sladkarijami. Kolikor je pač možno.

2 thoughts on “132/365 – Sigma

Povej, kaj te muči

