Drevesa

Tole “idejo” pacam že celo zimo, več kot pol leta, pa sem do zdaj uspel naškljocati vsega skupaj dva filma in pol. In to take filme, na katere gre samo po 12 posnetkov. Pa še s tem, da je drugi film popolnoma propadel. Spodaj so fotke s tretjega filma. Dve, tri so po moje kar v redu, ostale so bolj za prvo silo.

Ideja je, da fotkam drevesa. Taka, ki rastejo na samem. Na prvo žogo se zdi precej brezveze, ampak se mi zdi, da ko bo cela serija, bo kar zanimivo. Fotke bi si naj bile podobne, ampak v vsaki je nekaj posebnega, vsako drevo govori svojo zgodbo. Sami videti je treba. No, pri takih zadevah je dosti odvisno od opazovalca. Brezveznemu človeku je vse brezveze, kdor pa še ima nekaj domišljije, pa lahko tudi v fotografiji megle vidi nekaj.

Ampak to že preveč bluzim. Evo fotke:

Posneto z aparatom Arax CM-MLU in objektivom Arsat 80mm/2.8 na film Fuji Acros 100. Razvijal sem v Kodak D-76, 1+1, 10 minut in pol pri 20°C. Digitaliziral sem z digitalcem in istim 80/2.8 objektivom in makro obročki (končno sem pogruntal postopek, ki je dokaj hiter in da konsistentno dobre rezultate).

4 thoughts on “Drevesa

Povej, kaj te muči

