65/365 – Vitamin C

6.4.2013 - Pomaranča
Sony NEX-5, Minolta MD Rokkor 50mm/1.4 pri f/5.6, 1/40s, ISO400

Zadnjih pet, šest mesecev sem bil presenetljivo skoraj nonstop zdrav. Se vidi, da je (bila) zima dolga. Pa vmes sem enkrat okoli novega leta kak mesec jemal tablete proti alergiji. Če se imunskemu sistemu ni treba ukvarjati z alergijami, ima čas delati kaj pametnejšega in to se takoj pozna pri zdravju, v pozitivnem smislu.

No, zdaj je pa očitno tega konec. Čeprav je še vedno dež in sneg, zgleda šavje noče več čakat in začenja poganjat rožice, tako da sem ta teden že imel par seans kihanja. Moj paranoični imunski sistem je spet usmeril vse sile v boj proti namišljenemu sovražniku in začel zanemarjat svoje primarne naloge. In je takoj nekaj prišlo na obisk. Včeraj me je začela bolet glava, danes še grlo.  Zdaj jem pomaranče (in lekadol) in čakam, kaj bo.

One thought on “65/365 – Vitamin C

Povej, kaj te muči

