56/365 -Zdravstveni dom v Sevnici

28.3.2013 - Zdravstevni dom Sevnica
Sony NEX-5, Minolta MD Rokkor 50mm/1.4 pri f/2.8, 1/100s, ISO1250

Če se človek za stalno preseli nekam daleč stran od doma, si verjetno kar čim prej uredi vse, kar je urediti treba, v svojem novem okolju. Če pa se odseliš samo 20km stran, pa to nekako ni ravno nujno in potem se še leta in leta po opravkih voziš v sosednji kraj.

Mene je dobri bog vsemogočni blagoslovil s precej švoh geni za zobe. Ali pa je to mogoče stvar vzgoje in priučenih navad, kar je tudi čisto možno, ker je bil taisti gospod pri meni tudi v teh stvareh bolj škrt in mi v formativnih letih ni namenil takega okolja, ki bi me naučilo primerno skrbeti za zobe. Kakorkoli že, stvar je izpadla tako, da sem v zrelih letih hočeš nočeš pač redna stranka pri svoji zobarki.

Ravno danes sem bil pri njej na obisku. V zdravstvenem domu v Sevnici ima svojo ordinacijo. Verjetno res obstaja še kakšen boljši zobozdravnik, ampak ženska se vsaj trudi in zavzeto opravlja svoj posel. Včasih je treba malo počakat, ponavadi pa niti ne. Pa skoraj vsakič ima kaj novega, kak nov pripomoček ali kaj takega. Trudi se ostati v koraku s časom, čeprav ima sicer bolj skromno ordinacijo. Mislim, da do nadaljnjega še ne bom iskal drugega zobozdravnika, tako da bo to še nekaj časa moj edini preostali opravek, ki ga še imam v Sevnici.

2 thoughts on “56/365 -Zdravstveni dom v Sevnici

Povej, kaj te muči

