48/365 – Še ena zmaga za Kitajce

20.3.2013 - Petrolov nož
Sony NEX5, CZJ Flektogon 35mm/2.8 pri f/2.8, 1/60s, ISO800

Tiste Petrolove nože sem vendarle dobil. Na reklami je sicer oni francoski kuhar, ki zna skoraj slovensko in na nožih je ime belgijske firme, ampak dejansko je to kitajska roba. Kdor se spozna na nože (jaz se ne) bo vihal nos, ker menda so samo japonski dobri, pogojno še nekateri nemški ali švedski, ostalo pa, da je šrot, ampak meni je vseeno. Za šest evrov ne dobiš boljšega. Kuhinjski nož (ki je itak uporaben za skoraj vse) je velik, ravno prav težak, ravno prav oblikovan, da lepo paše v roko in cel je iz enega kosa jekla, samo nekaj umetne mase je dodano na ročaj. Pa oster je. Kako bo preživel redno uporabo in brušenje, bomo še videli, ampak po prvem občutku so Kitajci spet zmagali. Za nekoga, ki ne misli kupovat “tapravega” noža, je to to.

2 thoughts on “48/365 – Še ena zmaga za Kitajce

  1. Čakaj malo, pričakoval sem komentar od tebe, ampak ne takšnega! Ker vem, da si se nekaj časa nazaj kar poglobil v nože, pa sem mislil, da se boš samo za glavo držal, češ na kakšen nateg sem padel in da naj se tega sranja čim prej znebim. 😮

    Brus imam iz Mercatorja, ne vem če sem dal več kot 10 ali 15€ za njega. Mimogrede, nož direkt iz pakunge ni bil oster, potem ko sem dvakrat potegnil po brusu, pa reže kot britev. Ne vem, če imam prav ali ne, ampak jaz to štejem kot pozitivno lastnost.

Povej, kaj te muči

