45/365 – Nova sezona

17.3.2013 - Nova sezona
Sony NEX-5, Minolta MD 135mm/3.5 pri f/5.6, 1/125s, ISO800

V Beli krajini ne bi mogel živeti. Ali v Belorusiji ali katerikoli drugi deželi, ki ima v imenu pridevnik bel. Breze namreč hudo slabo vplivajo na kvaliteto mojega življenja. Lani sem se šel testirat in je bil cel kup pozitivnih vzorcev. Najbolj sem alergičen na brezo, nekaj manj na lesko. Pozitiven je bil tudi skupni test na drevesa iz te družine, kamor spadajo še jelša, gaber in še nekatera druga. Poleg tega sem alergičen tudi na cvetni prah žit in trav in da je slika popolna, še na hišne pršice. Čisto veselje, ni kaj.

Letošnja sezona se je že začela, hvalabogu malo pozneje in manj intenzivno kot prejšnja leta (aleluja za dolgo zimo). Zaenkrat je v zraku samo nekaj leske, ampak vse ostalo sledi v kratkem. Da ne pozabim, poklicati moram v ambulanto. Tabletk mi je že zdavnaj zmanjkalo. Xyzal je čudežna beseda.

Povej, kaj te muči

