38/365 – Ob Sotli

10.3.2013 - Ob Sotli
Sony NEX-5, Minolta MD W.Rokkor 28mm/2.8 pri f/8, 1/60s, ISO200

Danes smo bili pri tašči na kosilu. Po kosilu so se otroci igrali, Tina je smučala, jaz sem šel pa “nabirat zvončke”.

Na fotografiji je zadnja kmetija na Velikem Obrežu pri Dobovi, čisto zraven Sotle. Se mi zdi, da je bolj kot ne zapuščena, da nihče ne živi več tukaj, vsaj tako je videti. Kakorkoli že, tukaj okoli sem se svojčas dosti sprehajal, zdaj se pa samo še od časa do časa s kolesom mimo peljem. Odkar sem bil zadnjič tu, se ni dosti spremenilo. Samo blato pa se ne spomnim, da bi bilo takšno. Danes ga je bilo do kolen.

Povej, kaj te muči

