29/365 – Rodna gruda

1.3.2013 - Rodna gruda
Sony NEX-5, CZJ Flektogon 35mm/2.8 pri f/8, 1/160s, ISO200

Danes sem se malo vozil. Za brezveze sem naredil en velik krog, zagonil dve uri časa. Ups. 😳 Sem se pa vsaj vmes ustavil, da sem naredil razglednico domačega kraja ob zahajajočem soncu. Danes smo sicer prvič po dolgem času imeli cel dan lepo vreme, če ne štejem megle zjutraj. Mislim, da je zime dokončno konec.

V Sevnici sem preživel prvih osemnajst let življenja in velik del še nadaljnjih devet. Zdaj se največkrat samo še peljem mimo, čeprav je cela famlija še tam. Verjetno bi bilo treba večkrat na obisk. Na fotografiji je sicer stari del Sevnice, ne novi, kjer sem bil doma. Ampak lepe fotografije novega dela se po moje ne da narediti. Grajski hrib in stare hiše pod njim je dosti bolj fotogeničen od fabrik in blokovskega naselja.

3 thoughts on “29/365 – Rodna gruda

  1. Jaz se zelo rada vozim kar tako malo (na sovoznikovem sedežu, ker vozniške strani ne maram kaj preveč). 🙂 Sploh ko je že tema in nekje po zakotnih cestah, da se zgoraj svetijo zvezde, ob straneh pa živalske oči. O bog, komaj čakam poletje! 🙂

  2. No, saj jaz se tudi rad vozim, ampak ne tako, da bo eni uri vožnje ugotoviš, da si pravzaprav pristal na napačnem mestu ob napačnem času, in to po sami neumnosti. 😉

Povej, kaj te muči

