20/365 – Vaga

20,2,2013 - Vaga
Sony NEX-5, CZJ Flektogon 35mm/2.8 pri f/2.8, 1/50s, ISO1600

Ponavadi naredim dnevni posnetek za tale moj foto projektič enkrat proti koncu dneva. Danes je bila to prva stvar zjutraj. Sem rekel, da bi lahko naredil kak avtoportret, če se temu lahko tako reče. Nasploh imam zelo malo fotografij samega sebe.

Že več kot tri leta se vsako jutro stehtam in si beležim težo. Saj ne, da bi se kaj posebej pazil ali kaj takega, enostavno imam rad stvari pod kontrolo. Ampak zadnje čase stvari počasi uhajajo izpod nadzora. Pred leti sem dolgo časa držal težo okoli 82kg, potem je pa začela pred približno dvema letoma počasi rasti in ko je šlo čez 86kg, so se oglasili alarmi. Takrat sem načrtno začel hujšati (nič drastičnega, samo ukinil sem sladke pijače in se začel bolj redno gibati) in v dveh mesecih prišel pod 78. Takrat sem se počutil odlično in videti je bilo, da se bom kmalu približal moji idealni teži.

Potem pa sem začel bolehati, nehal sem se rekreirati in kile so se najprej ustavile, potem pa šle spet malo gor. Kar dolgo sem se držal na 80-81, potem na okoli 82, decembra je pa kar naenkrat skočilo na 87! Zdaj nekako vztrajam na okoli 86 (pol kile ima fotoaparat), ampak to ni dobro. Ne samo za zdravje, tudi počutje je naravnost grozno in od neaktivnosti je vsa kondicija šla po gobe. Že na vrhu stopnic sem zadihan. Ker sem debel, se počutim slabo in ker se počutim slabo, se premalo gibam in ker se premalo gibam, sem debel. Aja, pa preveč jem, to mi je tudi jasno.

Treba bo ukrepati, tako naprej ne bo šlo več dolgo.

Povej, kaj te muči

