18/365 – Drobovina

18.2.2013 - Drobovina
Sony NEX-5, CZJ Flektogon 35mm/2.8 pri f/2.8, 1/25s, ISO3200

Jaz sem računalničar in računalničarji pač popravljamo računalnike, amamprov? Takšno je menda vsesplošno prepričanje in na ta račun mora biti skoraj v vsaki familiji nekdo dežurni serviser. V naši sem to jaz. Tale ranjena žival na današnji fotki mi je bila zaupana v oskrbo včeraj, danes pa strokovno ugotavljam, da je hin mama plata. Glede na to, da je model že malo geriatričen in se adekvatno zamenjavo, ki še diši po novi elektroniki, le stežka še kje dobi, sem zaprašen nadomestek poiskal kar na vsemogočni bolhi. Če bo po sreči, bo pri meni že v sredo, in če bodo silikonski silicijevi bogovi pri volji, bo računalnik kot bi mignil spet veselo piskal in žvrgolel, familija pa bo znova srečna in zadovoljna.

2 thoughts on “18/365 – Drobovina

  1. O ne ne ne ne, narobe si zastopil. Tole je od familije in je treba zrihtat, da bo spet delalo. Moja kanta je pa še starejša. 😀

Povej, kaj te muči

