4/365 – Polomija s filmom

4.2.2013 - Razvijanje filma
Sony NEX-5, Exakta 24mm/2.8 pri f/5.6, ISO1600

Moj improviziran laboratorij za razvijanje filmov in rezultat mojega matranja: ena velika debela ničla. 😦 Film je popolnoma neosvetljen. Ali nerazvit, nimam pojma, kaj. Aparat sem preveril, deluje tako, kot je treba. Mogoče je bil razvijalec pokvarjen. Zmešal sem ga pred dvema mesecema in naj bi sicer držal nekaj mesecev, ampak nikoli ne veš. Škoda. Da sem poslikal ta film, je trajalo skoraj mesec in pol. Bil sem moker, gazil sem po snegu, s kolesom sem se vozil po dežju in blatu, zeblo me je, napihalo in premočilo. Na koncu pa od vsega skupaj nič. 😦

One thought on “4/365 – Polomija s filmom

Povej, kaj te muči

