Novoletna Lisca

Po treh letih pavze sem bil za novo leto spet na Lisci. Štart okoli treh zjutraj (malo pred tretjo od doma z avtom, kakih dvajset čez peš iz Krakovega), ob šestih sem bil že na vrhu. Hvalabogu sem se po poti vsaj eno uro matral s fotoaparatom, drugače bi bil gor že ob petih. Ni bilo tako mrzlo, kakih minus 7, ampak pihalo je pa svinjsko, tako da sem gor počakal samo toliko, da se čaj malo ohladi. Sonce me je potem dobilo nekje na pol poti nazaj.

One thought on “Novoletna Lisca

  1. Super ideja in super fotke! Pa še veliko dobrih fotografij in predvsem zdravja ti želim v novem letu!

Povej, kaj te muči

