Dva trebuha

Tega ne počnem velikokrat. Zadnjič sem fotkal kolegico v “okroglem stanju”. 😀 Tako, da bodo malo lepše fotke, malo bolj “profi”.

Izpadlo je fajn. Iz domače dnevne sobe smo improvizirali zasilni studio, postavil sem par studijskih luči in fotke so kar sam od sebe uspevale. Ko imaš na voljo dobro opremo, skoraj ne moreš zgrešit. Pomaga tudi to, da model ve, kaj hoče, ima milijon idej in z veseljem pozira. 🙂

Digitalne fotke so skoraj vse lepo uspele (menda bi se moral pohvalit z njimi in si naredit kaj reklame 😀 ), samo ena opomba za sebe za naslednjič: zraven luči za ozadje je treba nujno postavit kak negr, drugače so hitro problemi. Bom drugič par fotk objavil.

Sem pa zraven za foro pofotkal še eno rolco filma. Je tudi fajn ratalo, samo malo drugače je vse skupaj, ko si navajen na digital, kjer takoj vidiš na ekrančku, kaj si naredil, pri filmu pa nikoli nisi ziher. Ampak kot rečeno, fotke so kolikor toliko v redu, samo tadolgi objektiv (180mm) ima probleme z odsevi. Trije fleši in bela stena za ozadje niso v redu kombinacija za ta objektiv.

Za tokrat samo ena fotka. Malo sem zgrešil fokus, ampak mi je všeč, ker je malo drugačna:

Dva bušija.
Dva bušija.
Povej, kaj te muči

