Črnobele rožice

Slikat male stvari od blizu je vedno problem, tudi če motiv nikamor ne pobegne. Na digitalu lahko probaš kolikokrat hočeš in pobrišeš vse, kar ni ratalo. Pri filmu je težje. Lahko mogoče narediš par posnetkov, ampak v nedogled ne gre poizkušati. In če je ratalo, ne veš, dokler ni film razvit.

S temi poskusi nisem zadovoljen. V bistvu ne vem, kaj bi moral naredit, da bi bilo bolje. Verjetno bi moral dat aparat na stativ, čakat na dan brez vetra in idealno svetlobo. Pa ne delujejo ravno vsi motivi enako dobro v ČB tehniki. Mogoče kdaj drugič ponovim…

7 thoughts on “Črnobele rožice

  1. Pred časom sem nabavil malo večjo količino pri Adoxu direktno (Berlin). Večjo količino, da sem upravičil skoraj 20€ za poštnino. Imel sem nekaj od Ilforda, to sem porabil, čaka me še nekaj praška od Kodaka, tega še niti odprl nisem, zadnje čase pa uporabljam kemijo od Adoxa. Flaška je pollitrska, redči se pa tako, da se po nekaj filmih skoraj nič ne pozna, da sem kaj odtočil. Očitno bo držalo nekaj časa.

    Sem pa medtem “odkril” eno štacuno v Avstriji, kjer imajo vsega boga in tudi za bolj razumen denar pošljejo po pošti. Evo ga: http://www.fotofachversand.com/

  2. Na fotografijo se ne spoznam, tako da ne vem kaj bi lahko pri svojih rožcah naredil drugače. Jaz bi jih z veseljem dala v okvir in izobesila po našem hodniku. Je še prazen in čaka na dekoracijo, ki bo, ugani – črno-bela 🙂

  3. Hvala. 🙂 Ampak verjemi, konkretno tile poizkusi niso za na veliko sprintat in na steno obesit. Mogoče bo kdaj drugič bolje ratalo. Drgugače pa kar vsaj približno rata, na vsake toliko sprintam nekje na 20×30, dam v malo večji okvir in obesim v jedilnici. Tam imam nekakšno mini domačo razstavo. Devet okvirjev, ki jih na vsake toliko menjam. In včasih kr fajn izpade. 🙂

  4. A samo filme razvijaš ali fotke tudi? Doma imam namreč še (nekje v škatlah) celotno fototemnico (razen kemikalij seveda) in že dolgo razmišljam, da bi spet malo sprobal klasiko, film in razvijanje doma. Tudi mojega analognega EOSa 30 prav zaradi tega nikoli nisem hotel prodati. 🙂

  5. Samo film razvijam in potem skeniram negativ. Za delat fotke na papir ni pogojev (stanovanje v bloku, ni šans, da si kje zrihtam temnico). EOS 30 ni za prodat, pa če ga hočeš še kdaj uporabljat al pa ne. Ga maš lahko samo za gledat. 🙂

Povej, kaj te muči

