Še par fotk s sprehoda

Dodatek prejšnji objavi. Včeraj smo bili na sprehodu, pa imam frišne primere fotk. Ta objektiv je res tako fajn. Mislim saj je kateri drugi z deset ali dvajsetkrat višjo ceno tudi boljši in predvsem bolj uporaben, ampak za tako poceni, kot se dobi take starine, kot je ta, ga pa res ne morem prehvalit. Edino za fotkat premikajoče se motive (to je froce) pa res ni. Ne sfolgaš fokusirat.

Vse fotke razen tretje pri odprti blendi. Klik odpre večjo.

Cvetoč grm. Hortikulturno bolj osveščeni internetni znanci so me poučili, da je to nepravi jasmin in da menda zelo lepo diši. Škoda, jaz trenutno nič ne voham.
Cvetoč grm. Hortikulturno bolj osveščeni internetni znanci so me poučili, da je to nepravi jasmin in da menda zelo lepo diši. Škoda, jaz trenutno nič ne voham.
To je skoraj edino mesto, kjer ulovim bebo. Drugače je prehitra oziroma sem jaz prepočasen.
To je skoraj edino mesto, kjer ulovim bebo. Drugače je prehitra oziroma sem jaz prepočasen.
Mama žaba čuva otroke. Sem prepozno opazil, da je zunaj že polno malih mini žabic in se bojim, da sem kakšno pohodil. :(
Mama žaba čuva otroke. Sem prepozno opazil, da je zunaj že polno malih mini žabic in se bojim, da sem kakšno pohodil. 😦
Pozna se, da je zadnje čase dosti dežja. Gobe rastejo.
Pozna se, da je zadnje čase dosti dežja. Gobe rastejo.
En lokalni mačkon.
En lokalni mačkon.
3 thoughts on “Še par fotk s sprehoda

  1. Mačkon je čista 10! Bravo.

    ‘Beba’ ima pa zelo pametne oči. In zgleda ve kaj hoče v lajfu. 🙂

  2. Zgleda takole:
    odrasla oseba: ‘Pridi.’
    beba: ‘Saj bom sama. Ta tobogan že obvladam.’

    😀

Povej, kaj te muči

